ПРЕДСТОЩИ ОБУЧЕНИЯ

Тук можете да разгледате обученията, които ни предстои да проведем в Академията ни по Туризъм

Отзиви за нас

Какво казват нашите клиенти

Организиране на събития

Останах с отлични впечатления. Много добра организация.

Ценообразуване в хотелиерството

Много ми хареса, много ползотворно. До ден днешен контактуваме с преподавателката. Желая ви много успехи !

Ценообразуване в хотелиерството

Беше полезно и преподавателя беше отличен. Обяснява много добре и помага доста.

Ценообразуване в хотелиерството

Много се радвам, че има такава академия ! Адмирации за положения труд. С удоволствие бих довела и мои колеги на предстоящите обучения.

Умна хотелска стая

Останах доста очарована и научих много неща. Много полезна информация и за хора, които не са в сферата на хотелиерството.

Значение на преговорния процес при договарянето между туроператори и хотелиери

Перфектно ! Всичко беше 6 точки.

Хора, които ни се довериха

Добре дошли в Обучителната академия за Туризъм!

Целта ни е да предоставим професионална подготовка в сферата на туризма. Нашата академия предлага богат набор от курсове, които ще подпомогнат за развитието и резултатите на служителите в туристическия сектор.

Учебният ни план обхваща всички основни аспекти на туризма, включително туристическия мениджмънт, хотелиерството, туристическата агенция, туристическото водачество и много други. Целта е да осигурим необходимите знания и умения за да създаваме  компетентни и иновативни професионалисти в туристическата индустрия.

В Обучителната академия за Туризъм се гордеем със своя изключителен преподавателски екип. Нашите преподаватели са опитни специалисти с богат опит в индустрията на туризма. Те са подготвени да ви предоставят актуални знания и практически умения, които ще ви помогнат да се справите с предизвикателствата в сферата на туризма.

Нашите лектори

Това са хората, които ще ви помогнат да достигнете целта си

Павлин Косев

Павлин Косев е Магистър по Мениджмънт от Икономически Университет – Варна. Специализирал е „Управление на персонала“ в Мюнхен, Германия и е сертифициран тренер по Мениджмънт към WIFI Академия за Туризъм – Виена. Повече от 25 години той работи на мениджърски позиции и е Председател на Варненска Асоциация на Ресторантьори и Хотелиери (ВАРХ) и член на Управителния Съвет.

Елица Стоилова

Елица Стоилова е съосновател и управител на безкодовата платформа Umni.bg за създаване и управление на чатботове с разговорен изкуствен интелект за сайт. Елица има зад гърба си над 20 години опит в хотелиерството и туризма до директор маркетинг и генерален директор на хотел – Турция, Тунис, Мароко, Марианските острови в Тихия океан (17 години), и у нас.

Димо Желев

Димо Желев е завършил Туризъм и Маркетинг. От 2004 се занимава с дигитален маркетинг за хотели, собственик на платформи за резервации в хотелиерството.Съсобственик и маркетинг експерт в туроператорска фирма за 2 години. Собственик на компания, сертифицирана от Google за заснемане на 360 панорамни разходки, с над 500 реализирани хотелски заснемания.

Десислава Димитрова

Десислава Димитрова има 20 години опит в туристическата индустрия като управител и търговски директор на различни хотели и вериги в България , притежавам богат практически опит и експертиза в сферата на управлението и продажбите в Хотелския бизнес. През 2015 създадва собствена фирма – DES Management LTD.

Александър Алексиев

Александър Алексиев е с 27 годишен опит в сферата на туризма като е работил като екскурзовод, туристически агент, туроператор, мениджър продажби и онлайн дистрибуция, хотелиер, в транспортна фирма, мениджър агентска мрежа самолетни билети, както и в платформа за допълнителни туристически услуги и други звена на туристическата индустрия.

Пламен Раловски

Пламен Раловски е специалист по продажби в туризма като има богат опит от двете страни на “барикадата”. От една страна е управлявал продажбите на част от големите комплекси по Черноморието като “Златни пясъци” и “Слънчев ден”. От друга е бил представител за България и Турция на Cosmos – един от най-големите туроператори във Великобритания.

Калоян Вангелов

Калоян Вангелов е консултант и мениджър на проекти в областта на туризма, пътуванията и свързаните технологии. Бил е представител на австрийската авиокомпания FLY NIKI и директор „Корпоративно обслужване“ в BCD Travel – глобална мрежа за корпоративен травъл мениджмънт. Има и опит като управител на няколко компании.

Волен Марков

Волен Марков е Главен мениджър за Австрия, Унгария, България и Румъния към отдел „Продуктов мениджмънт & Иновации“ на Allianz Partners. Има над 10 годишен опит в сферата на туроператорската и турагентската дейност в Astral Holidays и Travel Shopping Center на позиции сътрудник отдел резервации, мениджър агентска мрежа и главен мениджър.

Стоян Стоянов

Стоян Стоянов е мениджър с международен опит в сектора на хотелиерството и ресторантьорството. Ръководител на едни от най-добрите хотели и ресторанти в България и чужбина, сред които ваканционно селище Санта Марина, Созопол, хотел Мезон § Шато Копса, KOI Restaurant & Lounge и Ray’s Bar в Абу Даби, ОАЕ. Професионалист с дългогодишен опит.

Всички курсове в академията по Туризъм

Интензивен курс “Основи на организирането и управлението на събития”

Представяме първи от серията курсове свързани с организирането на събития. С интензивния курс “Основи на организирането и управлението на събитията” ще научите кой са основните стъпки в процеса по ефективно планиране и организиране на всяко едно събитие, както и какви инструменти може да се използват. Без значение дали става въпрос за лично, фирмено или комерсиално събитие има няколко важни елемента, които трябва да се имат предвид за да се подсигури успешното му провеждане. Основният фокусът на този курс е върху подготовката на събитието, защото е много правилен израза “Ако се провалим в подготовката, подготвяме провала си!”

image

AI чатботовете в туризма: от А до Я

Курсът е насочен към широката аудитория в сферата на туризма, която се интересува от това как правилно да планира създаването и използването на чатбот за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби в дигиталната екосистема на своя сайт, защо и как трябва да се промотира чатбота, и как може да се използва за маркетинг и продажби – с идеи, добри практики и примери от успешни български хотелски и туристически AI чатботове.

Какво налага използването на чатбот в бизнеса ?
Планиране
Добри практики
image

Дигитален маркетинг за Хотелиери – част 1

Искате ли да увеличите дела на директните резервации и да вдигнете печалбата от свободните стая? В курса ще научите как да създадете стратегия за дигитален маркетинг с конкретни активности, които ще доведат до по-висока заетост при по-висока цена. Реална разработка на стратегия с календар за дигитален маркетинг!

image

Решения за намиране и задържане на качествен персонал

Как да решим проблема с намирането и задържането на качествен персонал в хотелиерството? Изкуството на комуникацията. Решения от ново време! Разглеждане и обсъждане на казуси и реални примери от ежедневието в туризма с цел да се визуализират проблемите и формулите за решаването им. Обучението ще е основно под формата на дискусия между водещият и участниците с цел реални ползи за последните.

image

Преговорен процес между туроператори и хотелиери

Значението на чуждестранните туроператори от основните емитиращи за българския летен и зимен туризъм пазари е известно и в повечето случаи безспорно. Сътрудничеството с тях изискват собственици и мениджъри на българските хотели да имат значителен опит и солидна подготовка при договаряне на съвместния бизнес. В практиката си те неимоверно се сблъскват със специфични въпроси,дилеми и проблеми в стремежа да се постигнат възможно най-добър резултат при подписване на договори. Готови ли сме обаче за това? Какво трябва да знаем и как за реагираме,за да постигнем целите си? Ясно е ,че е необходимо да сме подготвени.Защо? “Fail to prepare means prepare to fail” /Провал в подготовката е подготовка към провал/. Ние ви предлагаме да споделим с вас нашия дългогодишен опит и експертиза с цел да ви помогнем да се подготвите и придобиете увереност в преговорния процес

Кратка характеристика на туроператорските фирми
Каква информация трябва да търсим ?
Eтапите в туроператорската дейност
image

Ценообразуване и продажби в хотелиерството в новата действителност

Целта на този курс е да ви представи идеи и практически съвети как да подобрим продажбите и рентабилността на Хотела в условията на продължаваща несигурност в туристическия бизнес.

Как да подобрим продажбите ?
Нови подходи
Идеи и практически съвети
image

Как да спестите време и пари с иновациите в умната хотелска стая

Целта на курса е да разберете кои са актуалните тенденции за контрол на достъп в новите умни хотелски стаи и как може да контролираме процесите при гостите, помещенията, енергоспестяването, работното време и персонала. Как ще изглежда хотела на бъдещето и кои автоматизирани процеси ще бъдат внедрени в неговото управление и поддръжка.

Оптимизиране на работните процеси
Умни хотелски стаи
Интеграциите – улеснение или усложнение ?
image

Корпоративни пътувания и въздушен транспорт

Курсът разкрива особеностите при организиране на пътувания със служебна цел и обслужване на корпоративни клиенти. Обсъждат се дейностите за постигане на клиентска удовлетвореност при резервиране на самолетни билети. Дават се препоръки относно подходите при договаряне и стимулиране на продажбите.

Моделите за дистрибуция в авиацията
Видовете клиенти и обслужване
Политики при пътуване
image

В дълбините на Туроператорска и турагентска дейност

Туроператор и Туристически агент са двама от основните участници в туристическия бизнес, наравно с хотелиери, ресторантьори, екскурзоводи и транспортни фирми. Именно тези двама контрагенти са първата точка на контакт с клиентите желаещи да ползват дадена туристическа услуга.

Какви са основните отговорности на бизнеса ?
Основни рискове за бизнеса и потребителя
Права на потребителите
image

Ползите от Туристическо застраховане

Туристическото застраховане, макар и вторична услуга към туристическия продукт е не по-малко важна услуга. Туристическата застраховка гарантира сигурност, спокойствие и защита от възникване на допълнителни (понякога немалки) разходи за клиентите, пораждащи се от непредвидени обстоятелства, които могат да доведат до неприятни за ползвателя на туристическата услуга събития.

Основи на туристическото застраховане
Защо е важно ?
Рискове и лимити
image

Организиране на събития

С курса за управление на събития ще се научите да създавате смислени преживявания. Преживявания, които правят разликата в индустрията за международни събития. Вие ще развиете своите творчески и организационни умения и подхранвате стремежа си да изследвате разнообразни възможности, когато става въпрос за свободното време, събития, спорт, изкуство и култура и туризъм.

Важни принципи и практически техники
Управление на събития
Маркетинг и финансова осведоменост
image

Професия Администратор Хотел

В този курс ще добиете много нови умения, как да общувате, да изглеждате и да работите с различни хора (служители, мениджъри и посетители), как да направите работното си пространство привлекателно и удобно за всеки, който минава през хотелската рецепция, обработвайки доставки и покупки , работа с пари и много други.

Как да общувате ?
Обработка на доставки и покупки
Работа с пари
image

Професия Барман

Този курс ще ви преведе през принципите и стъпките, за да ви помогне да постигнете целта си да станете барман от световна класа. Ние ви учим как да правите всякакви напитки, изучавайки историята на коктейлите и спецификите във вкусовете, текстурата и производството на различните алкохолни и безалкохолни напитки, за да можете да създавате свои авторски коктейли, като използвате знанията и въображението си. Този курс ви дава всички умения по прост и лесен за разбиране начин.

История на коктейлите
Основни техники за приготвяне на коктейли
Видове барово оборудване
image

Професия Сервитьор

В този модул ще научите за основната роля на сервитьорите в ресторанта и професионалното обслужване на гости. Това включва основните способности и етикети, които сервитьорът в ресторанта трябва да притежава, за да подреди ефективно масата и да сервира.

Подход за продажба
Стъпки за успешното функциониране на един ресторант
Аспекти от отговорностите на сервитьора
image