AI чатботовете в туризма: от А до Я
Първият чатбот е създаден през 1966 г. В рамките на курса, участниците ще се запознаят с историята на чатботовете и какво довежда до тяхното масово използване днес след близо 60 години развитие на технологията, както и какви са тенденциите в развитието на тази технология – включително налагането на използването на изкуствен интелект (разговорен AI и генеративен AI – ChatGPT) и гласова асистенция в чатботовете. Основна част от курса ще бъде посветена на правилното планиране на чатбот проект, изработката на чатбот и добри практики при работата с отделните му части, както и върху използването и промотирането на чатбота онлайн и офлайн с цел максималното му вписване в дигиталната екосистема на бизнеса, в дигиталния маркетинг, надграждането на клиентското преживяване на сайта на бизнеса, промотирането на чатбота онлайн и офлайн на всички етапи на клиентското преживяване – преди, по време и след оказване на туристическата услуга. Ще бъдат разгледани подробно кейс-стъдита на конкретни български чатботове с разговорен изкуствен интелект в хотелиерството и туризма.
Продължителност 1 ден (10:00 – 17:30)
Форма на обучението – Присъствено
Място на провеждане – София, Сити пойнт център
Какво ще научите от този курс ?
Какво налага използването на чатбот в бизнеса?
Как да се планира правилно чатбот проект?
Добри практики при създаването на чатбот с изкуствен интелект.
Как да използватe чатбота за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби?
Как да се промотира чатбот?
Добри практики на вече реализирани чатботове в България.
Кой ще ви помогне ?

Елица Стоилова
Елица Стоилова е съосновател и управител на безкодовата платформа Umni.bg за създаване и управление на чатботове с разговорен изкуствен интелект за сайт. Елица има зад гърба си над 20 години опит в хотелиерството и туризма до директор маркетинг и генерален директор на хотел – Турция, Тунис, Мароко, Марианските острови в Тихия океан (17 години), и у нас. Над 10 години е била консултант по маркетинг на дестинацията на Туристическата организация на Марианските о-ви (ТОМО), за което има 2 правителствени отличия от ТОМО. Опитът на Елица в туризма – индустрия, силно зависима от качествената и навременна комуникация между персонала и клиентите, я мотивира днес да помага на бизнеси от различни индустрии да използват чатбот с разговорен изкуствен интелект там, където до сега човекът е изпълнявал задачите на чатбота. Завършила е Журналистика и ПР в СУ „Климент Охридски“, притежава редица квалификации в сферата на хотелски мениджмънт, маркетинг и продажби към Educational Institute of AHLA (American Hotel & Lodging Association). Член на SKAL Sofia.
Какви теми ще покрием по време на курса ?
- Чатботовете – преглед
- AI чатбот на сайта
- Планиране
- Направа
- Промотиране
- Използване
- Добри практики

Цена за един участник – 168 лв
Възползвайте се от специалното ни предложение за обучението на 07.10 – 20% отстъпка от цената за записани 2-ма и повече участника.
Вашите следващи стъпки
При преминаване на курса имате възможност да получите, без допълнително заплащане, Сертификат за участие при успешно положен ( минимум 80% ) финален тест.
За повече информация
"*" показва задължителните полета