Описание

Курсът е насочен към широката аудитория в сферата на туризма, която се интересува от това как правилно да планира създаването и използването на чатбот за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби в дигиталната екосистема на своя сайт, защо и как трябва да се промотира чатбота, и как може да се използва за маркетинг и продажби – с идеи, добри практики и примери от успешни български хотелски и туристически AI чатботове.

Какво ще науча?

Какво налага използването на чатбот в бизнеса?

Как да се планира правилно чатбот проект?

Добри практики при създаването на чатбот с изкуствен интелект.

Как да използватe чатбота за клиентска поддръжка, маркетинг и продажби?

Как да се промотира чатбот?

Добри практики на вече реализирани чатботове в България.

Съдържание

Онлайн обучение – 05.03
Онлайн сесия
Онлайн обучение – 06.03
Онлайн обучение – 07.03