Какво ще научите от този курс ?

image

Какви са моделите за дистрибуция в авиацията?
Кои са видовете клиенти и обслужване?
Как се подготвят договори?

image

Защо се прилагат политики при пътуване?
Как се подобрява обслужването?
Кои са глобалните брандове?
Как се стимулират продажбите?

image

Какъв е цикълът на планиране и реализиране на пътуване?
Защо има повече от две страни в договарянето и обслужването?

Продължителност 1 ден (10:00 – 17:30)

Форма на обучението – Присъствено

Място на провеждане – София, Сити пойнт център

Корпоративното обслужване има съществени особености в целия процес – от договарането с потенциални клиенти, през сезонността на пътуванията до отчетността, която следва дълго време след реализиране на пътуванията. Това е бизнес, който може да бъде с висока добавена стоност и големи обороти. Привличането на корпоративни клиенти има правила, които трябва да се спазват. Работата с различни политики и индикатори усложнява и удължава обслужването, но познаването на процесите и овладяването на ефективни подходи за изграждане на лоялност създава трайно удовлетворение и добри резултати. Съществуват и различия в привличането на индивидуални клиенти и корпоративни клиенти, които ще бъдат обсъдени по време на курса.

Кой ще ви помогне ?

image

Калоян Вангелов

Калоян Вангелов е консултант и мениджър на проекти в областта на туризма, пътуванията и свързаните технологии. Бил е представител на австрийската авиокомпания FLY NIKI и директор „Корпоративно обслужване“ в BCD Travel – глобална мрежа за корпоративен травъл мениджмънт. Има опит като управител на няколко компании, вкл. на българския офис на TRAVELPORT – компания разработваща платформа за резериране на самолетни билети и други услуги. Завършил е магистърска степен по туризъм в Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и специализация в Хумболтовия университет в Берлин. Посещавал е редица допълнителни квалификационни курсове в Германия, Великобритания, Франция и Холандия.

Какви теми ще покрием по време на курса ?

  • Бизнес модели за дистрибуция на самолетние билети.
  • Особености при корпоративното обслужване – договори, политики, видове обслужване, начини на разплащане.
  • Подход при договаряне с корпоративни клиенти – презентации, конкурси, оферти, договаряне.
  • Подобряване на обслужването – мониторинг, контрол, отчетност, платформи, процеси.
  • Пазарът на самолетни билети в България.
  • Глобални мрежи за корпоративно туристическо обслужване.
  • Взаимоотношения с партньори – системи, авиокомпании.
  • Стимулиране на продажбите и кръстосани продажби – цикъл на планиране и реализиране на пътувания.
  • Стратегии за защита на търговските интереси.

Вашите следващи стъпки

image
01
Запиши се за курса
icon
image
02
Премини успешно курса
icon
image
03
Получи сертификат

В момента няма планирана дата за провеждане на този курс. Заявете желание да бъдете информирани при обявяване на дата.

Попълни формата още сега или се свържи с нас.

За повече информация

"*" показва задължителните полета

Това поле е за целите на валидирането и трябва да остане непроменено.