Какво ще научите от този курс ?

image

Как да се подготвите за убедителна продажба.
Как да изграждате взаимоотношения с клиентите.

 

image

Как затваряте успешно продажбата.

image

Как да действате при възражение свързани цена или бюджет.

Как да свързавате нуждите на клиента с ползите на вашето предложение.

Дата – 12-13.11.2024

Продължителност 2 дни (10:00 – 17:00)

Форма на обучението – Присъствено

Място на провеждане – София, Сити пойнт център

Широко разпространено е мнението, че добрия търговец е добър импровизатор, който на база добрите си комуникационни умения и бързата си мисъл може да се спечели при всяка ситуация. Моето мнение е различно. Според мен добрият търговец за да бъде убедителен в процеса на продажбата не импровизира, а се подготвя много добре. Изготвя стратегия как да направи добро първо впечатление на клиента, ако това първата му среща с него или ако е актуален, проверява как върви работата с този клиент до момента, какви са последните обсъждани теми. Обмисля въпроси, чрез които да идентифицира конкретните нужди на клиента, които неговото предложение потенциално може да покрие. Подготвя списък с важните характеристики на продукта или услугата, които предстои да продава и какви биха били ползите, които те ще донесат на клиента. Обмисля основните възражения, които може да срещне в процеса и се подготвя как да ги преодолее. Избира един или два варианта на затваряне на продажбата, с които се чувства най-добре и които смята, че ще бъдат най-ефективни. Добрият търговец не оставя нищо на случайността, ключът за успешната продажба е в подготовката и разбира се, уменията. За това ще говоря в обучението „Убедителната продажба“.

Кой ще ви помогне ?

image

Милен Драгиев

Милен Драгиев е създател и собственик на компания за обучения и бизнес консултации. Притежава близо 20-годишен опит в сферата на Мениджмънта и Продажбите. Последните 5 години води обучения и консултира малки и средни компания основно в сферата на Търговията. Милен Драгиев е Ръководител Учебни програми в Сън Сприй Академия.

Какви теми ще покрием по време на курса ?

  • Подготовка за убедителна продажба.
  • Как да спечелим клиента при първа среща.
  • Какво очакват клиентите.
  • Идентифициране на нуждите на клиента – явни и скрити нужди.
  • Характеристики и ползи на предложението.
  • Преодоляване на възражения свързани с цена.
  • Техники за затваряне на продажбата.
  • Как се действа при отлагане на решението за покупка.
  • Канали за комуникация с клиенти – плюсове и минуси.

Вашите следващи стъпки

image
01
Запиши се за курса
icon
image
02
Премини успешно курса
icon
image
03
Получи сертификат