Описание

Активното слушане е комуникационно умение, което насърчава задълбочено взаимно разбирателство между всички страни в разговора. Уменията за активно слушане могат да бъдат голямо предимство за всеки търговец, а и реално за всеки човек в личния и професионалния му живот. Когато търговците успеят да овладеят уменията за активно слушане, те разбират по-добре клиентите си, подобряват своя канал за продажби и сключват повече сделки. В това обучение ще разгледам всичко, което трябва да знаете за активното слушане, включително какво е то, защо е толкова важно и някои от най-важните умения за активно слушане, които работещите с клиенти трябва да овладеят.

Какво ще науча?

Защо е важно да сме Активни слушатели

Какви да бариерите пред Активното слушане

Умения, които помагат да бъдете Активен слушател

Как да разбираме и запомняме важните неща

Съдържание

Какво представлява Активното слушане
Интро
00:38
Защо Активното слушане е важно за продажбите
Основни бариери пред Активното слушане
Десет умения, които помагат да бъдеш Активен слушател
Закони на запомнянето
Обобщителен тест